Vše o nákupu

 

➢  Jak nakupovat na e-shopu ➢  Doprava
➢  Platební údaje ➢  Záruka
➢  Objednávky ➢  Reklamace

Jak nakupovat na -eshopu

Nakupování na e-shopu je velice jednoduché a přehledné. :-). Pokud máte zájem o nějakou položku, která je skladem, neváhejte je vložit do košíku a objednat, veškeré položky, které jsou označeny skladem, jsou zde v České Republice v našem hlavním skladu připraveny k odeslání k Vám. Minimální objednávka v CZK 249,- ( 10€). ( V ceně jsou započítané náklady za zásilku: materiál - krabice, lepící pásky/bublinkové výplně či jiné pomůcky na bezpečnou přepravu a zaměstnance ) 

U nás se vždy platí předem, tedy převodem na bankovní účet nebo pomoci platební brány GO PAY.

Na zboží v akčním oddělení, nelze aplikovat již další slevy, to samé platí pro zboží, které již je v akci, na určitou dobu.

 

 

Platební údaje

Hotově na pobočce
Svojí objednávku můžete také nechat zaslat na kamennou prodejnu, nebo rovnou zajít i tam a vybrat si své sladkosti a nápoje :-)

Předem na účet pro Českou Republiku

V případě, že jste si jako způsob platby vybrali bankovní převod v Číslo účtu:  61572387/5500 

Jako variabilní symbol napište VS:( číslo Vaší objednávky ) . Jakmile platba dorazí, objednávka jde na pikovací a balící proces a zaslání.

Platba předem je zcela ZDARMA - Vedený účet v Raiffeisenbank, a.s.

Online platební bránou Go-Pay 

V případě, že jste zvolili tento druh platby, vždy Vám na konci objednávky, budou zaslány automatické informace a instrukce.
U nás můžete platit všemi dostupnými banky. Podporujeme také možnost platit Bitcoin, Apple Pay, Google Pay a další.
Pokud se Vám platba nezdaří, nebo uzavře stránka, automaticky po 5 minutách Vám odešleme vše na e-mail.

Převodem na účet pro Slovenskou Republiku

V případě, že jste si jako způsob platby vybrali bankovní převod v EUROČíslo účtu: 2701443815/2010 IBANCZ3620100000002701443815

Jako variabilní symbol napište VS:( číslo Vaší objednávky ) . Jakmile platba dorazí, objednávka jde na pikovací a balící proces a zaslání.

Platba předem je zcela ZDARMA - Vedený účet v Fio Banka

OBJEDNÁVKY

Vaší objednávku evidujeme ihned po zaslání. Objednávky vyřizujeme do 24/48 hodin od přijetí. V extrémních vedrech, nedoporučujeme objednávat čokolády, či jiné bonbonky, které se mohou teplem poškodit. ( Platí pouze pro léto).

DOPRAVA

Jako dopravce využíváme firmy Zásilkovna a PPL. Odesíláme do celé Evropy i mimo ní :-).

ZARUKA ZBOŽÍ

Ve spojených státech amerických mají trochu jiné pravidla datumu spotřeby. BBD ( Best Before Day). Datum minimální trvanlivosti, někdy uváděné jako BBE (minimální trvanlivost do konce), je o kvalitě, nikoli o bezpečnosti. Po tomto datu bude jídlo bezpečné ke konzumaci, ale nemusí být nejlepší. Jeho chuť a textura nemusí být tak dobré. Pokud by se jednalo o tento druh zboží, který končí, avšak nemůže ohrozit Vaše zdraví, bude se vždy nacházet v akčním zboží. Produkty toho druhu, jsou zdravotně nezávadné a mohou se nadále konzumovat, výrobce pouze neručí za to, že nemusí postupem času ztrácet chuť či nutriční informace. BBD se ve velkých případech využívá u trvanlivých produktů. Například Chipsy, čokolády, bonbonky, nápoje a další druhy zboží. 

REKLAMACE

Pokud jste nebyli spokojeni s výrobkem, lze ho nám zpět zaslat do 3 dnů od přijetí ( akceptujeme i delší datum, vše je o domluvě ). Jak postupovat? Reklamační řád a vzor vždy dostanete  elektronicky s objednávkou na daný e-mail. Pokud tyto e-maily mažete, není problém, vše můžete vyřídit i zde.

ZASLAT ZÁSILKU LZE ZDARMA, BEZ ČEKÁNÍ A POPLATKŮ. JAK POSTUPOVAT? POUZE PŘES ZÁSILKOVNU.

1) Zásilku prosíme zabalte tak, aby se po cestě nerozbila.

2) Informujete nás předem, že Vaší objednávku chcete reklamovat, stačí zavolat či napsat e-mail.

3) Kod: 99792511 prosím předložte jej na místě jakékoliv pobočky Zásilkovny. Na pobočce Vám vytisknout štítek. 

  • stačí, abyste nahlásil unikátní kód zpětné zásilky při podání na jednom z našich podacích míst
  • obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky

4) Jakékoliv otevřené zboží, které bylo konzumováno, či rozbaleno, nelze vracet!

V případě jakýchkoliv dotazů či problémů nás neváhejte kontaktovat

+420 775 645 138

+ 420 605 265 225

info@candybull.cz

Pro velkoobchod prosím pište na velkoobchod@candybull.cz